۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
صدور پروانه ساخت در مناطق روستایی استان سمنان ۲۷ درصد افزایش یافت
معاون عمرانی استاندار سمنان:

صدور پروانه ساخت در مناطق روستایی استان سمنان ۲۷ درصد افزایش یافت

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه صدور پروانه ساخت در مناطق روستایی استان در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن ۲۷ درصد افزایش یافت، گفت: طرح هادی در ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان سمنان وجود داشته و در حال خدمت‌رسانی است..

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به مناسبت روز عشایر و روستاها، به میزبانی دفتر آیت‌الله شاهچراغی، ضمن اشاره به رشد شاخص‌های اقتصادی و توسعه روستایی در روستاهای استان طی سال‌های اخیر، بیان کرد: صدور پروانه ساخت در مناطق روستایی استان در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن ۲۷ درصد افزایش‌یافته است.

وی بابیان اینکه طرح هادی در ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار محقق شده است، تأکید کرد: هم‌اکنون روستاها برحسب طرح‌های توسعه‌ای در حال پیشرفت هستند.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه سه روستای محمدآباد،‌ جوادانه و دهملا درمیایی و شاهرود روستای بدون بیکار  محسوب می شوند، تأکید کرد: اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین شاخص‌های تحقق‌یافته در روستاهای استان سمنان محسوب می‌شود.

فخری از تلاش‌های انجام‌شده در راستای اشتغال‌زایی در دیگر روستاهای استان سمنان نیز سخن گفت و بیان کرد: تلاش داریم تا با فراهم ‌نمودن زیرساخت‌ها، این‌ مهم را به بیشتر روستاهای استان تسری بخشیم.

وی افزود: توسعه هرچه بیشتر اشتغال در بخش روستایی استان سمنان هدفگذاری شده و در این راستا ارتباط و تعامل خوبی نیز برقرار است.

کد خبر: ۴۶٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha