۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
رئیس گروه پشتیبانی و امور عمومی معاونت امور تولیدات دامی منصوب شد

رئیس گروه پشتیبانی و امور عمومی معاونت امور تولیدات دامی منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر در امور تولیدات دامی، حجت‌اله رستگار به رئیس گروه پشتیبانی و امور عمومی معاونت امور تولیدات دامی منصوب شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی معاونت امور تولیدات دامی، طی حکمی از سوی معاون وزیر در امور تولیدات دامی، حجت‌اله رستگار به عنوان رئیس گروه پشتیبانی و امور عمومی معاونت امور تولیدات دامی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: برنامه ریزی برای ارتقاء خدمات امور اداری، عمومی و پشتیبانی از فعالیت های جاری معاونت، ضمن رعایت اصل صرفه جویی و افزایش بهره وری، استفاده از تکنولوژی های نوین در برگزاری جلسات مشترک با استانها و همچنین ارتقاء خدمات رسانی به همکاران ستادی معاونت و معاونین بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی سراسر کشور، مورد انتظار می باشد.

امید است با توکل بر خداوند متعال و بهره گیری مناسب از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و به ویژه همیاری و مشارکت همکاران در پیشبرد امور محوله موفق و موید باشید

در پایان فرجی مشاور معاون وزیر و رییس ستاد معاونت در جلسه معارفه رئیس گروه پشتیبانی و امور عمومی معاونت با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از زحمات خالصانه و اقدامات ارزنده محمدرضا احمدی طباطبائی در طول مدت تصدی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: ۴٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha