۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
افتتاح ۱۴۱ پروژه مخابراتی گلستان در دهه فجر امسال
مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان خبر داد:

افتتاح ۱۴۱ پروژه مخابراتی گلستان در دهه فجر امسال

گرگان- مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان از بهره برداری از ۱۴۱ پروژه مخابراتی با اعتبار ۲۰۹ میلیارد ریال در دهه فجر امسال با هدف ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال ۱۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۹ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام اشاره کرد و افزود: توسعه پورت‌های پرسرعت اینترنت در سطح استان، توسعه شبکه کابل و فیبر نوری، اتصال بسیاری از مراکز و روستاها به شبکه فیبر نوری از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر در گلستان است.

مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه عملیات اجرایی تمام این پروژه‌ها از هفته دولت آغاز شده و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است، ادامه داد:  این پروژه‌ها با هدف افزایش کیفیت ارتباطات و دسترسی یکسان تمامی هم استانی‌ها به ارتباطات مخابراتی  اجرا شده تا مشتریان بتوانند از بهترین سرویس‌ها و خدمات استفاده کنند.

وی خدمات دهی  سریع، به موقع و باکیفیت به مشتریان را اولویت اصلی مخابرات گلستان دانست و اضافه کرد: با اجرای این طرح ها ارتباطات پایدار و باکیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و مشتریان می‌توانند از سرویس‎ها و خدمات متنوع مخابرات بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۴٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha