۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
توافق گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای خرید لوله‌های مانیسمان از خوزستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

توافق گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای خرید لوله‌های مانیسمان از خوزستان

اهواز- نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: شرکت مناطق نفت‌ خیز جنوب با شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای تولید لوله‌های بدون درز به توافق رسید که یک تحول بزرگ در تولید این تجهیزات نفتی در درون خوزستان است.

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولید لوله‌های بدون درز (مانیسمان) در خوزستان نه تنها موجب کاهش هزینه های شرکت نفت می شود بلکه در رونق تولید و کسب و کار شرکت گروه ملی نیز موثر است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای تولید لوله‌های بدون درز ( مانیسمان) از سایز دو تا شش اینچ به توافق رسید، افزود: این توافق یک تحول بزرگ در تولید این تجهیزات نفتی در درون استان است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه شرکت نفت در برخی پروژه های خود نیاز به تامین لوله های مانیسان بدون درز دارد، توضیح داد: پیش از این شرکت نفت با صرف هزینه های کلان این لوله ها را از خارج کشور تامین می کرد.

نظری عنوان کرد: ماه گذشته نشستی با حضور این شرکت ها و معاون وزیر نفت برگزار و مقرر شد از این پس شرکت نفت هیچگونه وارداتی برای تامین این لوله‌ها برای انجام پروژه های خود نداشته باشد و گروه ملی لوله های مانیسمان مورد نیاز شرکت نفت را تولید کند.

کد خبر: ۴۵٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha