۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
جبران خسارت منازل روستایی استان سمنان با پوشش بیمه‌ای مناسب
معاون عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد؛

جبران خسارت منازل روستایی استان سمنان با پوشش بیمه‌ای مناسب

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت جبران خسارت منازل روستایی استان سمنان با پوشش بیمه‌ای مناسب، گفت: مسئولان مزیت‌های اقتصادی بیمه مسکن روستایی را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری بعدازظهر دوشنبه در جلسه مقاوم‌سازی و توسعه پوشش بیمه‌ای مسکن روستایی استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به مزیت های بیمه مسکن روستایی در مواقع بحرانی و جبران خسارات وارده از سیل، زلزله و ... بیان کرد: جبران خسارت منازل روستایی استان سمنان با پوشش بیمه ای مناسب مقوله ای است که باید به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان اینکه مزیت‌های اقتصادی بیمه مسکن روستایی به مردم بیان شود، افزود: بازگشت به روستاها، عدم مهاجرت، جبران خسارات، امنیت و ... در زمره مزیت های بیمه روستایی هستند.

معاون استاندار سمنان خواستار توجه بیشتر رسانه ها به بیمه مسکن روستایی نیز شد و گفت: ۶۵ درصد حوادث غیرمترقبه و طبیعی از قبیل سیل و زلزله و … که در جهان به وقوع می‌پیوندد، در ایران مستعد بروز است لذا باید به بیمه به مثابه یک امر تضمینی نگاه کرد.

فخری بیان کرد: طی سال گذشته دو مورد از شهرداری‌های استان نسبت به بیمه تمامی منازل مسکونی شهر اقدام کردند که این امر نشان می دهد باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

کد خبر: ۴۵٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha