۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
۱۷۶۰ پروژه مخابراتی در گلستان به بهره‌برداری رسید
مدیر مخابرات منطقه گلستان:

۱۷۶۰ پروژه مخابراتی در گلستان به بهره‌برداری رسید

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان از بهره‌برداری از هزار و ۷۶۱ پروژه مخابراتی با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد تومان طی چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامعلی شهمرادی شامگاه دوشنبه در جلسه دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان گلستان اظهار کرد: طی چهار سال گذشته هزار و ۷۶۱ پروژه زیرساخت مخابراتی در گلستان با اعتباری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته در گلستان زیرساخت‌های خوبی فراهم شده است، توضیح داد: این بدان معنا نیست که در این حوزه نیاز نداریم بلکه برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی جای کار بسیار زیاد است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه هم‌اکنون به ۱۲۰ هزار مشترک در استان خدمات ارائه می‌کنیم، ادامه داد: تلاش داریم  فیبرنوری را به نقطه انتهایی و درب منزل مشترکان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو هزار مشترک استان از این خدمات بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: گلستان در مقایسه با سایر استان‌هایی است که از شبکه پایدار مخابراتی و کیفیت مناسب در ارائه خدمات برخوردار است.

شهمرادی با بیان اینکه در حوادث غیرمترقبه سال گذشته و امسال (سیل و زلزله) قطعی پوشش ارتباطی در گلستان نداشته‌ایم، توضیح داد: داشتن شبکه پایدار به این معنا نیست که در این حوزه مشکل نداریم بلکه بدان معناست که به واسطه زیرساخت‌های تامین شده در استان نقطه بحرانی در این حوزه نداریم.

کد خبر: ۴۵٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha