۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
ملاک برنده شدن در قرعه کشی خودرو سایت است، نه پیامک
معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد

ملاک برنده شدن در قرعه کشی خودرو سایت است، نه پیامک

کاظمی، معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: ملاک برنده شدن در قرعه کشی طرح‌های پیش فروش و سایر طرح‌های فروش، درج نام افراد در پایگاه اینترنتی سایپا است و پیامک، فقط برای اطلاع رسانی بیشتر ارسال می‌شود.

به گزارش بازار، حسین کاظمی افزود: برخی مشتریان در مراحل قبلی ثبت نام گلایه‌مند بودند که پیامک برنده شدن در قرعه کشی برای آن‌ها ارسال نشده است، اما ما بارها از مشتریان خواسته ایم در صورت دریافت نکردن پیامک نیز، پایگاه اینترنتی گروه خودروسازی سایپا را بازدید کنند چراکه ممکن است به هر دلیلی پیامک ارسال شده، به دست منتخبان قرعه کشی طرح نرسیده باشد.

وی افزود: به هرحال ملاک برنده شدن در قرعه کشی طرح‌های ثبت نامی، اطلاعات مندرج در پایگاه است و مجددا از همه ثبت نام کنندگان درخواست می‌کنیم به پیامک اکتفا نکنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در خصوص این مرحله از قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا نیز گفت: در هشتمین مرحله قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا که برای ۶ محصول اینش رکت برگزار شد، در مجموع ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ نفر متقاضی بودند که ده نفر از این نفرات واجد شرایط نبودند و به طور متوسط از هر ۱۶ شرکت کننده، یک نفر جزو نفرات منتخب است.

وی افزود: در این مرحله خودروی تیبا دو پر متقاضی‌ترین خودرو بود و خودروهای ساینا، کوئیک آر، کوئیک آر تریم قرمز و تیبا در مراحل بعدی قرار داشتند و وانت سایپا نیز کمترین متقاضی را داشت.

به گفته کاظمی تیبا، ساینا، سایپا ۱۵۱، تیبا دو و دو مدل کوئیک به ترتیب بیشترین میزان عرضه را در هشتمین قرعه کشی پیش فروش سایپا داشتند که قرار است در تابستان سال آینده به تدریج در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

کد خبر: ۴۵٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      0 0
      ما که از قرعه‌کشی شما چیزی نفهمیدم تا حالا بیش از 38 بار ثبت نام کردم ولی........... ما که چیزی ندیدم البته از سال 98