۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان لایروبی شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان:

۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان لایروبی شد

همدان - ستوده؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از لایروبی ۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان با استفاده از اعتبارات خسارت بر سیل سال ۹۸ خبر داد.

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر نقش موثر رودخانه‌ها در کنترل سیلاب، اظهار کرد: از محل اعتبارات خسارت بر سیل سال گذشته که حدود سه میلیارد تومان بود؛ بخشی اعظمی به لایروبی رودخانه‌های استان همدان اختصاص یافت و نسبت به لایروبی رودخانه‌ها اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: در مجموع ۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان لایروبی و بیشترین میزان لایروبی در شهرستان‌های اسدآباد و نهاوند انجام شد.

ستوده بابیان اینکه در ۱۶ روستای واقع در شهرستان نهاوند ۳۲.۵ کیلومتر لایروبی رودخانه انجام شد و در شهرستان اسدآباد رودخانه‌های هشت روستا به طول ۳۳ کیلومتر لایروبی شدند، افزود: همچنین در شهرستان کبودرآهنگ ۲۳ کیلومتر از رودخانه‌های واقع در ۱۶ روستای این شهرستان لایروبی شد.

وی گفت: در شهرستان فامنین نیز رودخانه‌های عبوری از هشت روستا به طول ۱۶ کیلومتر و در شهرستان همدان رودخانه‌های واقع شده در پنج روستا به طول ۱۰.۵ کیلومتر لایروبی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان اضافه کرد: در ملایر رودخانه‌های ۱۰ روستا به طول ۱۳ کیلومتر، در شهرستان تویسرکان رودخانه‌های واقع شده در چهار روستا به طول پنج کیلومتر و رودخانه‌های واقع شده در یک روستا از شهرستان رزن به طول یک و نیم کیلومتر لایروبی شد.

کد خبر: ۴۵٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha