۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
واگذاری ۳۴ محدوده معدنی از طریق مزایده عمومی در خراسان جنوبی
سرپرست سازمان صمت خراسان جنوبی خبر داد

واگذاری ۳۴ محدوده معدنی از طریق مزایده عمومی در خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از واگذاری ۳۴ محدوده معدنی دارای گواهینامه کشف و پروانه بهره برداری این استان از طریق مزایده خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی  سازمان صمت خراسان جنوبی، عباس جرجانی با اعلام این خبر اظهار کرد: مزایده ۱۹ محدوده معدنی دارای گواهینامه کشف و ۱۵ معدن دارای پروانه بهره برداری استان از روز دوشنبه ۷ مهرماه ۹۹ آغاز شده و تا ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ ادامه دارد.

جرجانی بیان کرد: ۱۵ معدن شامل بنتونیت، زغالسنگ، سیلیس، سنگ لاشه، کرومیت، گچ، گرانیت، مرمر و مرمریت در شهرستان‌های طبس، سربیشه، بیرجند، قائنات، نهبندان و درمیان از طریق مزایده عمومی واگذار می شود.

وی ادامه داد: ۱۹ محدوده معدنی نیز دارای گواهینامه کشف ماده معدنی پرلیت، بنتونیت، توف، خاک صنعتی، سنگ لاشه، کائولن، گرانیت و مرمریت در شهرستان های بیرجند، فردوس، طبس، نهبندان، سربیشه و خوسف از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

دبیر شورای معادن استان با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در مزایده باید دارای گواهی صلاحیت توان فنی و مالی لازم برای انجام فعالیت های معدنی باشند، افزود: سرمایه گذاران می بایست برای ثبت نام در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت مراجعه کنند.

جرجانی با بیان اینکه شرایط و مراحل شرکت در مزایده، فرم های مربوطه و اطلاعات اولیه مورد نیاز متقاضیان در پورتال سازمان صمت خراسان جنوبی بارگذاری شده است، تصریح کرد: نیاز است متقاضیان ضمن مطالعه دقیق این موارد، قبل از شرکت در مزایده در خصوص اطلاعات معدن مدنظر اعم از موقعیت معدن، کمیت و کیفیت ذخیره معدنی، استخراج و فروش ماده معدنی و ... بررسی های لازم را به عمل آورند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد با انجام مزایده های معدنی در سالجاری در راستای تعیین تکلیف محدوده های معدنی راکد و غیرفعال و تحقق شعار سال، فرصت های سرمایه گذاری جدیدی در معدن و صنایع معدنی استان فراهم شود.

کد خبر: ۴۵٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha