۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
۶۶ میلیارد تومان پروژه در سرخه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود
فرماندار سرخه:

۶۶ میلیارد تومان پروژه در سرخه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سرخه – فرماندار سرخه گفت: ۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی بااعتبار ۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سرخه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌محمد مویدی زاده صبح چهارشنبه در آئین افتتاح آموزشگاه اسراری سرخه ضمن بیان اینکه درمجموع ۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان بااعتبار ۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد ۳۱ پروژه بااعتبار ۵۴ میلیارد تومان از پروژه‌های افتتاحی این شهرستان محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه تعداد چهار پروژه اقتصادی بااعتبار چهار میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: تعداد ۹ پروژه بااعتبار ۱۲ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

مردم روستای عبدل‌آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند

فرماندار سرخه با اشاره به اینکه به‌زودی مردم روستای عبدل‌آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، تأکید کرد: پروژه گازرسانی به روستای عبدل‌آباد بااعتبار دو میلیارد تومان اعتبار در این ایام کلنگ زنی می‌شود.

مویدی زاده رفع محرومیت از مناطق روستایی را مهم‌ترین دغدغه مسئولان و دولتمردان عنوان کرد و گفت: تبیین دستاوردهای مهم انقلاب در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان قرار گیرد.

وی در پایان افتتاح این مدرسه با حمایت خیران را کاری نیک برشمرد و گفت: توسعه سرانه فضای آموزشی از دیگر مسائل اولویت‌داری است که به‌عنوان مطالبه عمومی مردم از سوی دولت پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۴٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha