۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
طرح کمک معیشتی مجلس برگرفته از واقعیت‌های جامعه است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

طرح کمک معیشتی مجلس برگرفته از واقعیت‌های جامعه است

زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طرح کمک معیشتی مجلس را ناشی از واقعیت جامعه دانست و گفت: منتقدین این طرح نباید فراموش کنند امروز با تورم بسیار بالایی با کالاهای اساسی مواجه هستیم.

به گزارش بازار، زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طرح کمک معیشتی مجلس را ناشی از واقعیت جامعه دانست و عنوان کرد: منتقدین این طرح نباید فراموش کنند امروز با تورم بسیار بالایی با کالاهای اساسی مواجه هستیم و قشر زیادی از جامعه در دهک‌های پایین و حتی دهک‌های متوسط در امین مایحتاج اولیه دچار مشکل هستند.

وی با تاکید بر اینکه در برابر مشکلات مردم وظیفه داریم به آنها کمک کنیم و این اصل سوم قانون اساسی نیز به این موضوع اشاره دارد، اظهار کرد: بدون تردید همه قبول داریم که باید زیرساخت‌های اقتصادی را تغییر دهیم اما این مباحث کلان اقتصادی، امروز و فردا به درد مردم نمی‌خورد در حالی نیاز داریم خیلی زود به مردم کمک کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به ادعای منتقدین درباره ایجاد تورم به واسطه اختصاص ۳۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح معیشتی اشاره و بیان کرد: به دولت مجوز داده شده است با فروش ۵۰ هزار میلیارد ریال از دارایی‌های خود حقوق بازنشستگان را پرداخت کند و بدهی سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

کد خبر: ۴۵٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha