۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
اختصاص ۱۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خراسان جنوبی
رئیس سازمان امور عشایر کشور خبر داد

اختصاص ۱۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خراسان جنوبی

بیرجند- رئیس سازمان امور عشایر کشور از اختصاص ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به عشایر خراسان جنوبی برای طرح زنجیره گوشت قرمز خبر داد و گفت: هر فرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می تواند از این تسهیلات دریافت کند.

به گزارش خبرنگار بازار، کرمعلی قندالی یکشنبه شب در جلسه هم اندیشی با تشکل‌ها، فعالین و نخبگان بخش کشاورزی خراسان جنوبی که در محل استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: در طرح زنجیره گوشت قرمز ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای عشایر خراسان جنوبی طی سال جاری در نظر گرفته ایم که در صورت جذب آمادگی داریم به همین میزان مجدد تسهیلات به استان بدهیم.

 وی با بیان اینکه این تسهیلات با کارمزد ۱۰ درصد اعطا می شود، عنوان کرد: هر فرد عشایری در خراسان جنوبی به صورت زنجیره ای می تواند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات دریافت کند.

وی از پرداخت ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه طی چند سال گذشته در بین عشایر خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز ۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای این استان اختصاص داده ایم.

قندالی خواستار افزایش سهم عشایر از نهاده های دامی شد و گفت: نهاده های دامی به صورت مدت دار به عشایر داده شود.

وی با تاکید بر اینکه صادرات و واردات دام باید مدیریت شود، گفت: خرید تضمینی دام نقش موثری در رونق درآمد و اشتغال جامعه عشایری دارد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور بیان داشت: حمایت از تولید و تثبیت اشتغال عشایر باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۴۵٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha