۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
چهار هزار تن آجرنسوز با کیفیت در قم تولید می‌شود
طی امسال؛

چهار هزار تن آجرنسوز با کیفیت در قم تولید می‌شود

قم - سیجانی، رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: در سال جهش تولید، چهار هزار تن انواع آجرنسوز در قم تولید و به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، محمود سیجانی بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ درصد میزان برنامه تعیین‌شده برای تولید آجرنسوز در قم عملیاتی شده و ادامه این روند موجب افزایش هرچه بیشتر سطح تولید این محصول در استان می‌شود.

وی با اشاره به این‌که آجرنسوز در صنعت ساختمان‌سازی کاربردهای فراوانی دارد،‌ افزود: واحدهای صنعتی تولیدکننده این محصول در قم محصولات خود را با بالاترین کیفیت برای تأمین نیاز داخلی و همچنین صادرات به بازار عرضه می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم ادامه داد: قم از ظرفیت‌های معدنی مطلوبی برای توسعه واحدهای صنعتی مرتبط با صنعت ساختمان‌سازی ازجمله در بخش تولید آجرنسوز برخوردار است.

وی گفت: در همین رابطه، هم‌اکنون واحدهای صنعتی بزرگ و صاحب نامی در زمینه تولید انواع آجرنسوز در شهرک‌های صنعتی استان مستقر است و این حوزه برای صنعت قم ظرفیتی مهم به شمار می‌آید.

سیجانی بیان کرد: صنعت قم در بخش‌های مختلف به دنبال تحول و نوآوری در تولید انواع محصولات مورد نیاز کشور است که در این رابطه تولیدکنندگان آجر نسوز در استان توانسته‌اند با به‌کارگیری جدیدترین تجهیزات و استفاده از فناوری روز، محصولی مقاوم و باکیفیت را به دست مشتریان خود برسانند.

کد خبر: ۴۵٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha