۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران بانک مسکن/۵ واحد مسکونی تملیک شد
مدیر شعب بانک مسکن استان همدان خبر داد:

بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران بانک مسکن/۵ واحد مسکونی تملیک شد

همدان- مالمیر؛ مدیر شعب بانک مسکن استان همدان از تمدید اجرای طرح میثاق بانک مسکن تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: در طرح میثاق امکان استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران بانک مسکن به نسبت میزان واریز بدهی نقدی فراهم شده است.

رسول مالمیر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بانک مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن وارد کار شده است، گفت: در زمینه ودیعه مسکن بانک‌های دیگری به عنوان بانک‌های عامل انتخاب شده اند.

وی در زمینه اجرای طرح اقدام ملی مسکن و افتتاح حساب‌های متقاضیان نیز عنوان کرد: تا ۲۶ شهریورماه سال جاری تعداد یک هزار و ۲۴ نفر در استان همدان نسبت به افتتاح حساب اقدام و رقمی بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان را به حساب‌های افتتاح شده واریز کرده اند.

وی در خصوص حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم زوجین به منظور اعطای تسهیلات خرید نیز عنوان کرد: این میزان در استان همدان برای زوجین برابر ۲۰۰ میلیون تومان و به صورت انفرادی برابر ۱۲۰ میلیون تومان است.

مالمیر اظهار کرد: تا پایان شهریورماه و در زمینه ساخت مسکن، تعداد یک هزار و ۳۳۵ واحد با رقمی بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده اند.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در خصوص واحدهای تملیکی این بانک در استان همدان نیز گفت: واحدهای مسکونی که مالکین آنها اقساط خود را پرداخت نکرده اند تملیک می‌شوند که در این زمینه تاکنون پنج واحد به علت پرداخت نکردن اقساط از سوی بانک مسکن تملیک شده اما سه واحد آنها مجدد به مالک این واحدها احاله شده و دو واحد دیگر به مزایده گذاشته شد.

مالمیر از حساب پس انداز مسکن جوانان نیز یاد کرد و گفت: این حساب از انواع حساب‌های سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت است که دارنده حساب قادر خواهد بود با رعایت برنامه سپرده گذاری ارایه شده توسط بانک در بلندمدت با شرایط خاص استثنایی از مزایا و تسهیلات ویژه حساب مذکور برخوردار شود که میزان این تسهیلات در استان همدان پس از ۵ سال در حدود ۱۰۰ میلیون تومان و پس از ۱۵ سال در حدود ۲۹۰ میلیون تومان است.

وی به اجرای طرح «میثاق» در بانک مسکن اشاره کرد و افزود: با آغاز اجرای این طرح که با مساعدت به مشتریان دارای مطالبات معوق و همچنین هدف کاهش مطالبات غیرجاری بانک مسکن طراحی شده، شمار زیادی از تسهیلات‌گیرندگانی که بابت اقساط خود بدهی معوق داشته‌اند، با مراجعه به شعب از بخشودگی جرایم مطابق با ضوابط طرح میثاق برخوردار شده‌اند و استقبال از این طرح مناسب بوده است.

مدیر شعب بانک مسکن همدان از تمدید اجرای طرح میثاق بانک مسکن تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: در طرح میثاق امکان استفاده از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران بانک مسکن به نسبت میزان واریز بدهی نقدی فراهم شده و در عین حال با پرداخت هر مقدار از بدهی بانکی تسهیلات گیرندگان و مشتریان بانک مسکن می‌توانند از مزیت بخشودگی بخشی از جرایم بانکی خود که بابت دیرکرد در پرداخت اقساط به حساب آنها منظور شده برخوردار شوند.

کد خبر: ۴۵٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha