۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
موفقیت در نگهداشت افزایش تولید ۲۰ هزار بشکه‌ای از دارخوین
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد:

موفقیت در نگهداشت افزایش تولید ۲۰ هزار بشکه‌ای از دارخوین

خرمشهر - مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از موفقیت این شرکت در حوزه نگهداشت حدود ۲۰ هزار بشکه افزایش تولید از چاه‌های میدان نفتی دارخوین خبر داد و گفت: مناقصه تعمیر پنج حلقه چاه این میدان نیز انجام شده است.

جهانگیر پورهنگ در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر با اشاره به تحقق موفقیت نگهداشت افزایش تولید ۲۰ هزار بشکه از چاه‌های میدان نفتی دارخوین اظهار کرد: این افزایش تولید در یک بازه زمانی یکساله و در فواصل بهمن ۹۷ تا بهمن ماه امسال محقق شده است.

وی همچنین از برگزاری مناقصه ای برای تعمیر پنج حلقه چاه در میدان نفتی دارخوین خبر داد و گفت: این مناقصه نیز در راستای برنامه های راهبردی در حوزه نگهداشت توان تولید بوده و به افزایش تولید از این میدان خواهد انجامید.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با بیان اینکه مجموعه صنعت نفت نگاه روشنی به بحث مسئولیت های اجتماعی دارد، گفت: این شرکت نیز در چارچوب اختیارات قانونی نسبت به انجام تعهدات اجتماعی خود در استان های کمتر توسعه یافته اقدام کرده است.

وی توضیح داد: به عنوان مثال در سیل استان خوزستان که اوایل امسال روی داد، شرکت نفت وگاز اروندان به عنوان معین شهرستان های خرمشهر و شادگان توانست در مدت ۴۵ روز عملیات مهار آبگرفتگی و تخلیه اضطراری حدود ۲۲ روستای واگذار شده را به انجام برساند.

پورهنگ ادامه داد: در عین حال تلاش شد تا با ترمیم و ایجاد حدود ۵۰ کیلومتر سیل بند و ارائه کمک های پزشکی و لجستیکی، بخشی از آسیب های سیل را به حداقل برسانیم.

به گفته مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان این شرکت همچنین با کمک به بازسازی و ساخت حدود ۹۰ مدرسه و اخذ موافقت وزیر نفت درخصوص ساخت دو مدرسه مختص دانش آموزان استثنایی خرمشهر با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار، توانسته است تا بخشی از تعهدات خود را در حوزه مسئولیت های اجتماعی به انجام برساند.

کد خبر: ۴٬۵۴۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha