۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
 مشکلات کارگری رضوانشهر مرتبط با شرکت های چوکا و صفارود است
استاندار گیلان:

مشکلات کارگری رضوانشهر مرتبط با شرکت های چوکا و صفارود است

رضوان شهر- استاندار گیلان مشکلات ایجاد شده در بخش کارگری رضوانشهر را مرتبط با شرکت های چوکا و شفارود دانست و گفت: برنامه هایی برای بهبود وضعیت تولید این کارخانه ها در دست اقدام است.

 به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه شورای اداری رضوانشهر به مزیت های بسیار شهرستان رضوانشهر اشاره و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت را یکی از آنها عنوان و اظهار کرد: باید برای بهره گیری از این پتانسیل در جهت ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان، برنامه ریزی درست و اصولی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه، ایجاد کمترین اشکال در مسیر سرمایه گذاری را نمی پذیرم، تصریح کرد: باید نهایت همکاری با سرمایه گذاران در چارچوب ضوابط قانونی، صورت گیرد.

استاندار گیلان بر ضرورت حفاظت و صیانت از منابع طبیعی بویژه مقابله جدی با قاچاق چوب و تخریب جنگل بعنوان یکی از موهبت های خدادادی رضوانشهر تأکید کرد و افزود: انتظار دارم در قالب طرح زراعت چوب ضمن جلوگیری از ورود هرگونه آسیب به اراضی جنگلی، زمینه اشتغال‌زایی بویژه اشتغال روستایی در این شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه از مشکلات بوجود آمده در بخش کارگری رضوانشهر که مرتبط با شرکت های چوکا و شفارود است، اطلاع دارم؛ از صبوری کارگران و مردم قدردانی کرد و گفت: جلسات متعددی در استان برای رفع این مشکلات تشکیل شده و پیگیری هایی نیز در سطح ملی صورت گرفته و تأکید دارم سهامداران عمده این مجموعه ها، برنامه های اجرایی و عملیاتی برای بهبود وضعیت تولید این کارخانه و نیز معیشت کارگرانی که عمر خود را در این مسیر گذاشته اند، تدوین و اعلام کنند

استاندار گیلان همچنین به فرماندار جدید رضوانشهر تاکید کرد با تقویت همدلی، همکاری و هم افزایی با ائمه جمعه، نماینده مجلس، همه نخبگان و دلسوزان توسعه شهرستان، برای پیشرفت رضوانشهر اهتمام ورزد.

وی یادآور شد: همچنین لازم است با خلوص نیت، جلب مشارکت مردم، تکریم آنان و پرانگیزه تا آخرین روز مسئولیت؛ موفقیت ها برای گره گشایی از امور مردم را مضاعف کند.

در پایان این جلسه با قدردانی از تلاش های محمدمهدی مظفری در دوران تصدی فرمانداری رضوانشهر، محمود قاسمی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

کد خبر: ۴۵٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha