۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کشف ۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در بروجرد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد خبر داد

کشف ۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در بروجرد

لرستان- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: هفت میلیارد تومان کالای قاچاق در نیمه نخست امسال در شهرستان بروجرد کشف و ضبط شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان، حمید آزادبخت اظهار داشت: کالاهای کشف شده از نوع تجهیزات پزشکی، لاستیک، لوازم خانگی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و برنج بوده که شامل احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه بهداشت پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

وی افزود: در این مدت در راستای انتشار ویروس کرونا ۲۰ هزار بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و صنعتی انجام و چهار هزارو ۷۰۰  واحد صنفی به منظور حفظ و سلامت مردم پلمب شد.

رئیس اداره صمت بروجرد بیان کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی بیش از ۱۰۰ بازدید از واحدهای صنعتی، معدنی به منظور شناسایی مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی تولیدی توزیعی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ بمنظور حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان و رسیدگی به شکایات شاکیان در اسرع وقت فعال شده و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه تخلف و مشکلی را اطلاع رسانی کنند.

آزادبخت با اشاره به عملکرد مثبت واحد نظارت و بازرسی خاطرنشان کرد: پیگیری و تفویض اختیار صدور جواز و پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جلوگیری از حضور فیزیکی متقاضیان به مرکز استان انجام می‌شود.

وی گفت: پیگیری و گنجاندن ۱۳ واحد صنعتی ایجادی، توسعه و بالای ۶۰ درصد در لیست اولویت های جهش تولید استان با سرمایه گذاری یک هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال یک هزارو ۶۰۰ نفر و افتتاحیه تا پایان سال ۹۹ را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

رئیس اداره صمت بروجرد اظهار داشت: افتخار برند پر سودترین شرکت دارویی اکسیر با صادرات بالغ بر ۵۰ درصد صادرات دارو انسانی کشور و تولید نمونه شرکت فارمد زاگرس پارس در کشور با تولید ۹۰ درصد صادرات داروی دامی کشور از دیگر افتخارات صنعت بروجرد در سال جاری بوده است.

کد خبر: ۴۵٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha