۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان سمنان انجام شد
معاون امور صنایع سازمان صمت استان سمنان:

۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان سمنان انجام شد

سمنان- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه سه هزار و ۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان انجام‌شد، گفت: میزان سرمایه‌گذاری در شش ماه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرامرز محبوبی پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۷۷۱ مجوز صنعتی در استان صادرشده است، اظهار داشت: ۸۲ واحد صنعتی استان سمنان با سرمایه‌گذاری سه هزار و ۳۸ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کردند.

وی با اشاره به رشد ۱۱ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت بیان کرد: در این مدت برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری ۵۱ هزار میلیارد ریالی با اشتغال حدود ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر پیش‌بینی‌شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و ۱۷۰ نفر را در استان سمنان فراهم می‌کند، افزود: میزان صدور پروانه بهره‌برداری در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

محبوبی بابیان اینکه بیشترین پروانه‌های صادره ازنظر تعداد مربوط به گروه‌های کالایی ساخت مواد و محصولات شیمیائی، محصولات از لاستیک و پلاستیک و محصولات غذائی و آشامیدنی‌ها است، خاطرنشان کرد: گروه‌های کالایی محصولات کانی غیرفلزی، محصولات از لاستیک و پلاستیک و ساخت مواد و محصولات شیمیائی در زمره بیشترین میزان سرمایه‌گذاری‌ها قرار دارند.

کد خبر: ۴۵٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha