۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
 مشعل گاز ۱۳۳ روستای مازندران روشن می شود
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

مشعل گاز ۱۳۳ روستای مازندران روشن می شود

سوادکوه - مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ۱۳۳ روستای استان ایام فجر از نعمت گاز بهره مند می شوند، گفت: مازندران در امر گازرسانی روستایی پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر احمدپور عصر سه شنبه در حاشیه گازرسانی به چهار روستای سوادکوه با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۱۷۵ روستای استان گازرسانی شدند، اظهار داشت: مازندران بیشترین شمار روستاهای گازرسانی شده در کشور رادارا است.

وی با بیان اینکه پرونده گازرسانی روستایی استان تا دو سال آینده به پایان می رسد، افزود: در ایا دهه فجر امسال نیز ۱۳۳ روستای استان گازرسانی می شود.

وی با اظهار اینکه گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در دستور کار قرار دارد، به هزینه بالای گازرسانی روستایی اشاره و اضافه کرد: در گازرسانی باید مجوزها از سازمان های ذیربط اخذ شود و با این حال مازندران در امر گازرسانی روستایی در کشور پیشرو است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، هزینه علمک هرخانوار روستایی را تا ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای چهار طرح گازرسانی روستایی در سوادکوه بیش از هفت میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

احمدپور، کمبود نقدینگی را از جمله مشکلات فراروی گازرسانی روستایی بیان کرد و گفت: مازندران از نظر گازرسانی به صنعت نیز پیشرو است.

وی با عنوان اینکه گازرسانی از طالع به ورسک نیز در سه فاز طراحی شده است، افزود: با انجام این پروژه که از سال آینده عملیاتی می شود، ۴۷ روستای مازندران گازرسانی خواهد شد.

کد خبر: ۴٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha