۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تهیه ۵۰ هزار تبلت برای فرزندان مددجویان
معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد

تهیه ۵۰ هزار تبلت برای فرزندان مددجویان

باجلان، معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تاکنون حدود ۴۳۰ میلیارد تومان مواد غذایی و بسته‌های غذایی بین نیازمندان سراسر کشور توزیع شده است.

به گزارش بازار، محمد باجلان معاون اداری مالی کمیته امداد امام (ره) درباره کمک‌های مومنانه پویش همدل، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه، دومین مرحله پویش ایران همدل در قالب دو طرح اطعام حسینی و احسان حسینی آغاز شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یکی از اعضای فعال ستاد ایران همدل، طرح اطعام حسینی را به عنوان برنامه اصلی جمع آوری کمک‌های مومنانه در دستور کار قرار داده است، گفت: یکی از این برنامه ها، جمع آوری نذورات هیئت‌های عزاداری در ماه محرم و صفر است که کمیته امداد با جمع آوری نذورات تاکنون حدود ۱۲ میلیون و پانصد پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان در تمام نقاط کشور توزیع کرده است.

معاون اداری مالی کمیته امداد امام (ره) افزود: همچنین در مناطق صعب العبور نیز حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار بسته مواد غذایی و تغذیه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش غذاهای توزیع شده و بسته‌های غذایی حدود ۴۳۰ میلیارد تومان است، گفت: در طرح بعدی پویش ایران همدل، کمیته امداد تهیه حدود ۵۰ هزار تبلت برای فرزندان مددجویان تحت پوشش این کمیته را در دستور کار قرار داده است، چرا که با شیوع بیماری کرونا کلاس‌های درس به صورت غیر حضوری شده است و تمام دروس از طریق شبکه‌های مجازی و شبکه شاد تدریس می‌شود. ان شاء الله تا پایان مهرماه این تبلت‌ها در اختیار فرزندان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد.

باجلان افزود: ان شاء لله در گام دوم این طرح برای حدود ۲۵ هزار نفر از فرزندان مددجویان تبلت تهیه خواهد شد که صد درصد آن‌ها توسط کمک‌های مردمی است.

وی در ادامه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه ۱۰ هزار تبلت را بر عهده گرفته و رئیس بنیاد مستضعفان نیز پرداخت وجه ۱۴ هزار تبلت برای فرزندان مددجویان را تعهد کرده است.

معاون اداری مالی کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه ان شاء الله در گام دوم نیز ۵۰ هزار تبلت دیگر به لیست اضافه خواهد شد، افزود: به طول کلی تا پایان مهرماه ۵۰ هزار تبلت برای فرزندان مددجویان تهیه خواهد شد علی رغم مشکلاتی که داریم ۵۰ هزار تبلت دیگر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در مرحله نخست پویش ایران همدل بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان شده است.

کد خبر: ۴۴٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha