۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کوتاهی مدیران قزوین در مدیریت بازار بخشیده نمی‌شود
استاندار قزوین:

کوتاهی مدیران قزوین در مدیریت بازار بخشیده نمی‌شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: افزایش منطقی قیمت برخی از محصولات در جامعه پذیرفته شدنی است اما سوء استفاده، گران فروشی و تخلف به هیچ عنوان قابل قبول نیست و کوتاهی مدیران در این حوزه در استان به هیچ عنوان بخشیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت‌الله جمالی پور ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: وضعیتی که امروز بازار را درگیر خود کرده است بیشتر از این که به خاطر گرانی مواد اولیه، تاثیر تحریم ها و یا شرایط اقتصادی موجود باشد ناشی از بی تدبیری برخی از ما، سوء استفاده و گران فروشی است.

وی بیان کرد: اگر افزایش قیمت ایجاد شده در محصولات در همه فروشگاه ها و مراکز عرضه به یک اندازه باشد تا این حد موجب نارضایتی نیست مسئله اصلی امروز این است که در کنار افزایش قیمت محصولات در زمان فروش نیز سودجویانی وجود دارند که قیمت را بیشتر از پیش کرده اند.

استاندار قزوین گفت: مطالبه به حق مردم در خصوص مدیریت بازار امروز باید به یک اولویت جدی تبدیل شده باشد و مدیران استانی وظیفه دارند در این حوزه با جدیت وارد عمل شوند.

جمالی پور اظهار داشت: نباید اجازه دهیم در شرایطی که اقشار مختلف مردم از نظر اقتصادی در تنگنا قرار دارند دلالان این فشار را بیشتر کنند و باید آثار تلاش های ما برای کنترل بازار در زندگی مردم قابل مشاهده باشد.

سود اصلی بازار مرغ و تخم مرغ به جیب دلالان می‌ریزد
عزیزالله افضلی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه اشهار داشت: بی ثباتی قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار موجب نارضایتی مردم شده است ولی این در شرایطی است که حتی تولیدکننده نیز به سود منطقی دسترسی ندارد.

وی گفت: سود اصلی این بازار به جیب دلالان می‌ریزد و برای ایجاد ثبات در بازار مرغ و تخم مرغ در استان نیازمند ساماندهی این روند باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: نوسانات ارزی در تامین کالاهای اساسی در کشور تاثیرگذار است ولی با همین شرایط موجود هم می‌توانیم بازار را مدیریت کنیم تا اقشار مختلف مردم کمترین آسیب را متحمل شوند.

کد خبر: ۴۴٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha