۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شد
استاندارزنجان:

۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شد

زنجان- استاندارزنجان،گفت: طی سالجاری بیش از۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شده است و واحدها با ظرفیت خوبی کارمی کنند.

به گزارش خبرنگاربازار، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده،با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۲۵۸ طرح عمرانی  و اقتصادی درشهرستان خدابنده به بهره برداری می رسد، گفت: یک هزار و ۱۳۷ میلیاردریال برای این طرح ها هزینه شده است.

وی از افتتاح و اجرای  ۱۷۵۱ طرح با اعتبار ۷ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان در استان زنجان طی ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح این طرح ها برای  جوانان زیادی اشتغال ایجاد می شود.

حقیقی ابراز کرد: شهرستان خدابنده از نظر توسعه واحدهای صنعتی کم‌ترین بهره را برده و باید از ظرفیت های این شهرستان برای توسعه استفاده شود.

وی بابیان اینکه شهرستان خدابنده در بخش کشاورزی پیشرو است،گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی و نوین سازی کشاورزی بهره وری لازم را داشت. 

استاندار زنجان، تصریح کرد: زیر ساخت‌های لازم برای توسعه همه جانبه در شهرستان خدابنده ایجاد شود و مسئولان برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

حقیقی با بیان اینکه باید بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان خدابنده ایجاد شود، افزود: باید اشتغال در این شهرستان به خوبی محقق شود. 

استاندار زنجان به برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: همه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی تشکیل شده  است و نتایج خوبی هم به دست آمده است.

حقیقی به وضعیت واحدهای تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی سال جاری هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است.

وی افزود: طی سالجاری بیش از۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شده است و واحدها با ظرفیت خوبی کار می کنند.

کد خبر: ۴٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha