۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
عملیات اجرایی احداث ۳ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی آغاز می‌شود
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور:

عملیات اجرایی احداث ۳ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی آغاز می‌شود

اراک- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: عملیات اجرایی احداث ۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و افراد کم درآمد استان مرکزی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد باقر نوبخت صبح پنج شنبه در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سه اقدام مهم در این سفر مورد پیگیری است که به انجام خواهد رسید اظهار داشت: یکی از موارد مهم دولت توجه به مسکن اقشار کم درآمد بوده است که خوشبختانه و به لطف الهی امروز عملیات اجرایی سه هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد را آغاز خواهیم کرد.

نوبخت بیان داشت: پروژه هایی که برای استان مرکزی تا پایان سال ۹۹ و یا اتمام این دولت در نظر گرفته شده است امروز افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص اعتبار پروژه های مورد افتتاح نیز عنوان داشت: اعتبار این پروژه ها در شورای برنامه ریزی استان مصوب خواهد شد و طرح های تولیدی با اعتبارات در نظر گرفته شده در قالب برنامه جهش تولید در راستای ابلاغیه مقام معظم رهبری برای استان در سال جاری مشخص و در شورای برنامه ریزی مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: در این سفر عملیات اجرایی پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد افراد کم درآمد مرکزی آغاز می شود که سه هزار واحد مسکونی در قالب یکهزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و دو هزار واحد برای افراد کم درآمد در نظر گرفته شده که تا پایان امسال یا آخر بهار ۱۴۰۰ قابل بهره برداری خواهد بود.

کد خبر: ۴۴٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha