۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
۹۰درصد از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۹۰درصد از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده است

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه در مجموع بیش از ۵۵۰ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است، گفت: بیش از ۹۰ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در مجموع بیش از ۵۵۰ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است، گفت: ۸۱۲ میلیارد تومان کل مطالبات است که بیش از ۹۰ درصدآن پرداخت شده است. 

وی اظهار کرد: تاچند روز آینده تمام مطالبات گندمکاران پرداخت خواهد شد و در سال جاری روند پرداخت مطالبات کشاورزان بهتر از سال گذشته بود. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، گفت: هدف گذاری امسال برای خرید گندم دراستان ۳۵۰ هزار تن بود ولی امسال خرید گندم در استان نسبت به سال گذشته بیش از ۲۱ درصد افزایش داشته است. 

ایزدی تاکید کرد: بیشترین تولید و خرید گندم در استان زنجان مربوط به شهرستان خدابنده است. 

وی کیفیت گندم تولیدی استان زنجان را نسبت به سال گذشته را بسیار مطلوب اعلام کرد و یاد آورشد: کارشناسان کشاورزی در خصوص مقابله با سن گندم اقدامات خوبی را انجام دادند. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، ابراز داشت: در سال جاری هم بیش از ۳۰۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان به کشت گندم اختصاص یافته است. 

کد خبر: ۴۴٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha