۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
عملکرد نظام پرداخت یارانه نامناسب است
حسینی شاهرودی:

عملکرد نظام پرداخت یارانه نامناسب است

شاهرود - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه نظام پرداخت یارانه، عملکرد درست و مناسبی ندارد، گفت: برخی خانواده‌ها علیرغم درآمد و ثروت کلان یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره موضوع یارانه‌ها و کمک معیشت اقتصادی دولت، بیان کرد: برخی افراد جامعه علیرغم درآمدها و ثروت کلان یارانه نقدی دریافت می‌کنند لذا باید گفت نظام پرداخت یارانه، عملکرد درست و مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه افرادی در جامعه هستند که با درآمدهای حداقلی از دریافت یارانه معیشتی محروم شده اند، ابراز کرد: این امر نشان می دهد که ساختار توزیع یارانه درست نیست.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه پرداخت یارانه معیشتی و نقدی انسجام درستی ندارد، گفت: این سیستم‌ها براساس ساز و کار علمی نیست و لذا در روند آن مشکل دیده می‌شود.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه اطلاع از وضعیت درآمدی مردم باید وجود داشته باشد، بیان کرد: سازمان هدفمندی یارانه‌ها نمی‌تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت مالی مردم به دست آورد چرا که سیستم مشترک بانکی و شبکه‌های پولی و بانکی و مالیاتی و ... متصل به هم وجود ندارد.

کد خبر: ۴٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha