۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
توانایی تولید روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک طبی توسط واحدهای صنعتی یزد وجود دارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:

توانایی تولید روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک طبی توسط واحدهای صنعتی یزد وجود دارد

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه حداکثر نرخ مصوب مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در مراکز عرضه را معادل یک هزار و ۳۰۰ تومان است، گفت: واحدهای صنعتی استان یزد توانایی تولید روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک طبی را دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، محمدرضا علمداریزدی، در خصوص نرخ ماسک سه لایه گفت: طبق تصمیم کمیته استانی، حداکثر نرخ مصوب مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در کلیه مراکز معادل یک هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: حداکثر نرخ مصرف‌کننده انواع ماسک سه لایه در کلیه مراکز از جمله واحدهای صنفی، فروشگاه‌های لوازم پزشکی، داروخانه‌ها، فروشگاههای زنجیره‌ای معادل ۱۳ هزار ریال و نرخ تولیدکننده ماسک سه لایه ۱۱ هزار ریال تعیین شده است.

علمداریزدی تأکید کرد: اولویت استان تأمین ماسک با قیمت مناسب برای مردم است و در این زمینه واحدهای صنعتی در استان یزد توانایی تولید روزانه بیش از ۳ میلیون ماسک سه لایه طبی را دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه هر ماسک سه لایه دارای دو لایه «اسپان باند» و یک لایه میانی «ملت بلون» است، گفت: از سه واحد صنعتی بزرگ تولید «ملت بلون» در کشور که نیاز کل کشور در این قلم کالایی را تأمین می‌کند یکی از آنها در استان یزد است که خداراشکر از این بابت مشکلی نداریم.

علمدار یزدی افزود: هرگونه فروش به قیمت‌های بالاتر از قیمت اعلامی، تخلف گرانفروشی بوده و در صورت انعکاس شکایات در این خصوص از طریق شماره تماس ۱۲۴ مراتب پیگیری و با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر: ۴۴٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha