۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
 شش هزار و ۲۰۰ تن محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
مدیرکل شیلات مازندران:

شش هزار و ۲۰۰ تن محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد

ساری- مدیرکل شیلات مازندران گفت: طی سال جاری شش هزار و ۲۰۱ تن انواع محصولات شیلاتی به ارزش بیش از ۱۴ میلیون تن از استان صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از شیلات مازندران، حسن اسحاقی از صادرات شش هزار و ۲۰۱ تن انواع آبزیان و محصولات شیلاتی درشش ماهه اول سالجاری از استان مازندران به خارج از کشورخبر داد و گفت: ارزش اقتصادی محصولات صادراتی ۱۴ میلیون و ۸۳ هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۴۰ درصد رشد داشته است.

اسحاقی در ادامه افزود: همچنین دراین مدت ۴۶۱ کیلوگرم خاویارپرورشی به ارزش ۲۸۶ هزاردلار، ۶۰ تن گوشت ماهی خاویاری به ارزش ۳۴۲ هزار دلار، چهار هزار و ۵۵۰ تن ماهی پرورش تازه به ارزش ۱۲.۷ میلیون دلارو هزار و ۵۹۰ تن خوراک آبزیان به ارزش ۷۱۶ هزار دلار صادر شده است.

وی مجموع صادرات ماهی گرمابی به کشور عراق را در شهریورماه سالجاری ۷۸۰ تن اعلام و تصریح کرد: درهمین مدت ۱۰۵ کیلوگرم خاویارپرورشی به کشورهای انگلیس، ژاپن، امارات، آلمان، قطر و ۲۱۷.۶ تن خوراک آبزیان به کشورهای عراق، ارمنستان و آذربایجان نیز صادر شده است.

مدیرکل شیلات مازندران درپایان تصریح کرد: امیدواریم با صادرات این محصولات به خارج از کشورشاهد ارزآوری خوبی برای فعالان حوزه شیلاتی باشیم.

کد خبر: ۴۴٬۷۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha