۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
۵ هزار استعلام در سیستم پنجره واحد سرمایه‌گذاری زنجان انجام شد/ صدور مجوز طی یک روز
 مدیر کل اقتصاد و دارایی زنجان:

۵ هزار استعلام در سیستم پنجره واحد سرمایه‌گذاری زنجان انجام شد/ صدور مجوز طی یک روز

زنجان- عباسچیان، مدیر کل اقتصاد و دارایی استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ پرونده در سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری استان زنجان ثبت شده است، گفت: این تعداد برای ۵ هزار استعلام در سیستم پنجره واحد سرمایه‌گذاری انجام شده است.

سید ابوالفضل عباسچیان در گفتگو با خبرنگار بازار، به پنجره واحد سرمایه گذاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۳۰۰ پرونده در سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری استان زنجان ثبت شده و این تعداد برای ۵ هزار استعلام در سیستم پنجره واحد سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی اظهار کرد: در سایه راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری هماهنگی بین دستگاهی ایجاد شده و مراجعه سرمایه گذاران به دستگاههای اجرایی کاهش یافته است. 

مدیرکل دارایی و اقتصادی استانداری زنجان، گفت: طی سه سال گذشته  با راه‌اندازی پنجره واحد الکترونیکی سرمایه‌گذاری پاسخ تمام استعلام‌های مربوط به صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از ۳.۵ سال به ۵۰ روز کاهش یافته است.

عباسچیان  با بیان اینکه سایر استانها از پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان استقبال کردند، تاکید کرد: فضای کسب و کار هم تحت تاثیر پنجره واحد سرمایه گذاری قرار گرفته و فضای کسب کار در شش ماهه سالجاری رشد قابل توجهی داشته است. 

وی افزود: در سال ۹۵ استان زنجان رتبه ۱۸ در فضای کسب و کار را داشت که در سال گذشته به رتبه سوم رسید و در بهار امسال به رتبه یک رسیده است. 

مدیرکل دارایی و اقتصادی زنجان، ابراز داشت: زنجان به‌ عنوان استان پایلوت در اجرای طرح پنجره واحد سرمایه‌گذاری است و مجوزهای سرمایه‌گذاری در بازه زمانی یک روز در زنجان صادر می‌شود. 

کد خبر: ۴۴٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha