۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
۱۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

۱۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شد

سمنان – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده است، گفت: ۶۱ واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه جلسه کارگروه رونق تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه توسعه اقتصادی در استان نیازمند حمایت از واحدهای تولیدی است، اظهار داشت: ۶۱ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی بابیان اینکه تاکنون ۵۵۸ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: از این تعداد، ۳۳۶ پرونده جهت عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

اجرای ۷۳ درصد مصوبات کارگروه رونق تولید استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه روند رفع مشکلات زیرساختی برای رونق تولید مطلوب است، خاطرنشان کرد: عملکرد این کارگروه در ایجاد اشتغال پایدار در بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنعتی مثبت و مطلوب است.

عسگری با تأکید بر اینکه در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد یک هزار و ۳۸ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی‌شده است، اضافه کرد: در جهت رفع موانع موجود دو هزار و ۲۳۴ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است.

وی بابیان اینکه در این مدت ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است، تصریح کرد: مشکلات زیربنایی و مالیاتی مهم‌ترین چالش واحدهای تولیدی است که حمایت از واحدهای صنعتی و راهبرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای تثبیت اشتغال محسوب می‌شود.

بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدی استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی در این جلسه کارگروه بیان کرد: باوجود تحریم و فشارهای خارجی اما روند تولید در واحدهای صنعتی استان با حمایت‌های همه‌جانبه از صنعت‌گران به نسبت مطلوب است.

عسگری مشکلات بانکی، مالیات و زیربنایی مهم‌ترین چالش این واحدهای تولیدی دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در حمایت از تولید و اشتغال باید تلاش مضاعف داشته باشند و رفع مشکلات زیرساختی برای رونق روزافزون بخش‌های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: ۴٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha