۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
مسکن ملی در پردیس ساخته می شود
واکنش مدیرعامل شرکت عمران پردیس به گزارش بازار؛

مسکن ملی در پردیس ساخته می شود

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران پردیس در واکنش به برخی نگرانی ها در خصوص عدم ساخت مسکن ملی در پردیس اطمینان داد: مسکن ملی در پردیس ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی هدایت ظهر سه شنبه و در واکنش به برخی نگرانی ها و اظهار نظرهای روزهای اخیر در خصوص احتمال عدم ساخت مسکن ملی در پردیس در جمع خبرنگاران حاضر در شرکت عمران پردیس گفت: مردم به هیچ عنوان نگران نباشند چرا که ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و ما در این شهر (پردیس) از محدوده‌ای قانونی برای ساخت این واحدها استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: ما در پردیس بابت طرح اقدام ملی مسکن افزایش محدوده نداشته ایم به طوری که در پردیس ۱۴ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن هدفگذاری شده بود که تمامی آنها در اراضی موجود پردیس و داخل محدوده ها بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: ما در پردیس با توجه به محدودیت های موجود هیچ افزایش محدوده و اراضی برای طرح اقدام ملی مسکن نداشتیم و در تمام محدوده های قانونی پردیس، این ظرفیت‌ها را ایجاد کرده ایم.

وی گفت: افرادی که تاکنون ثبت نام کرده و پیامک تایید واریز آورده به آنها ارسال شده است، باید آورده خود را تکمیل کنند.

گفتنی است، خبرگزاری بازار در گزارشی با عنوان «یک بام و دو هوای طرح اقدام مسکن ملی پردیس؛ مردم نگران گسل » به نگرانی های متقاضیان مسکن ملی در پردیس پرداخته بود، که این گزارش واکنش های متعددی را به دنبال داشت.

کد خبر: ۴۴٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی اصغر IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      دو ماه پیش طلاهای زنم رو فروختم به امید خانه دار شدن در پردیس و گفتن آخرین مهلت واریز وجه هست الان هر گرم طلا از اون وقت 400هزار تومن گران تر شده و ما هم هنوز سر در گم هستیم بخدا اگه تو پردیس واحد ندن همین الان میرم انصراف میدم و پولم رو پس میگیرم گور....
      • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
        0 0
        یعنی چی پولمونو پس بگیریم مادر بدبخت من اگه بدونید به امید خونه دار شدن در پردیس همه زندگیشو فروخت وبه باد داد تا پول واریز کنه مثل اینکه شما خونت نیاوران باشه بگن پاشو برو دروازه غار بشین پردیس کجا پرند کجا یعنی چی