۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
اثربخشی صنعت نمایشگاهی افزایش می‌یابد
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران:

اثربخشی صنعت نمایشگاهی افزایش می‌یابد

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران، تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری‌های بیشتر و افزایش اثر بخشی صنعت نمایشگاهی امضا کردند.

به گزارشبازرا به نقل از شاتا، حمید زادبوم در دیدار با اعضای انجمن نمایشگاه‌های ایران، انعقاد این تفاهم‌نامه را سبب افزایش همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و انجمن نمایشگاه‌های ایران دانست که زمینه استفاده از توانمندی تشکل‌ها در جهت افزایش اثر بخشی صنعت نمایشگاهی و ایجاد رقابت سالم میان برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها در سراسر کشور را فراهم می‌آورد.

در ادامه این نشست، مدیران عامل شرکت‌های نمایشگاهی استان ها، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کرده و در خصوص راهکارهای مناسب بحث و بررسی صورت گرفت.

گفتنی است، هماهنگی و تنظیم فرایند تصویب تقویم نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی پنج ساله ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۰، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ به شکل ادواری در استان‌های کشور و تهیه، تدوین طرح جامع توسعه و ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های نمایشگاهی کشور و تدوین ضمانت اجرایی جهت جلوگیری از برگزاری نمایشگاه‌های غیراستاندارد خارج از سایت‌های نمایشگاهی از جمله بندهای تفاهم‌نامه منعقد شده میان سازمان توسعه تجارت ایران و انجمن نمایشگاه‌های ایران است.

کد خبر: ۴۴٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha