۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
زنجیره تولید فولاد در کرمان تکمیل می شود
با اجرای ۲ طرح بزرگ صنعتی؛

زنجیره تولید فولاد در کرمان تکمیل می شود

کرمان- استاندار کرمان از کلنگ زنی پروژه‌های خط تولید آهن اسفنجی و شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان طی هفته آینده خبر داد و گفت: با اجرای این دو طرح بزرگ صنعتی، زنجیره فولاد در کرمان تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدجواد فدایی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه جهان فولاد سیرجان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه های مهمی که در حوزه صنایع فولادی در کرمان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: خط تولید ۱.۷ میلیون تنی آهن اسفنجی و پروژه ۱.۲ میلیون تنی ذوب و تولید شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان طی هفته آینده کلنگ زنی خواهند شد.

وی عنوان کرد: این دو پروژه مهم، از طرح های توسعه ای شرکت های معدنی گل گهر و جهان فولاد هستند که با احداث آنها، زنجیره تولید فولاد در استان کرمان تکمیل خواهد شد.

فدایی با اشاره به مشکلاتی که در مسیر اجرای این پروژه ها وجود دارد، بیان کرد: اصلی ترین مشکل در این زمینه، کمبود منابع مالی است اما با جلساتی که با سرمایه گذاران داشته ایم، مقرر شد ۲ هزار میلیارد تومان افزایش سرمایه در این شرکت‌ها صورت گیرد.

استاندار کرمان با اشاره به اشتغال‌زایی خوبی که این طرح ها در منطقه ایجاد خواهند کرد، افزود: در گام نخست، پیمانکارانی که با بهره برداری پروژه ها بیکار شده بودند، با آغاز عملیات اجرایی پروژه ها دوباره مشغول به کار خواهند شد.

کد خبر: ۴۴٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha