۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
میزان فروش محصولات دانش بنیان از مرز ۱۲۰ هزار میلیارد تومان گذشت
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری:

میزان فروش محصولات دانش بنیان از مرز ۱۲۰ هزار میلیارد تومان گذشت

زنجان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به توسعه و سیر تحولی شرکتهای دانش بنیان در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته میزان فروش محصولات این شرکتها از مرز ۱۲۰ هزار میلیارد تومان گذشت. 

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از محصولات فناورانه شرکتهای دانش بنیان و فناور زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: سیر تحولی استان زنجان در حوزه فناوری بسیار ملموس است.

وی بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان توسط استاندار زنجان تاکید کرد و یادآور شد: زیست بوم فناوری و نوآوری در این استان در حال پیاده سازی است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان و نوآور در حال رشد است و در این میان باید از این فرصت طلایی به خوبی استفاده  کرد. 

ستاری تاکید کرد: وضعیت پارک علم و فناوری از نقاط ضعف استان زنجان است و در خصوص ساماندهی به این وضعیت و تسهیل واگذاری زمین به شرکتهای دانش بنیان تصمیمات خوبی گرفته می شود.  

وی  افزود: استان زنجان دانشگاه‌های بزرگی برای توسعه فعالیت در حوزه های فناوری و نوآوری و استفاده از استارتاپ‌ها را دارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود. 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، تصریح کرد: در سال جهش تولید با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده در حوزه علم و فناوری تعداد شرکتهای دانش بنیان فعال در کشور از پنج هزار و ۳۰۰ شرکت فراتر خواهد رفت. 

ستاری به توسعه و سیر تحولی شرکتهای دانش بنیان در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته میزان فروش محصولات این شرکتها از مرز ۱۲۰ هزار میلیارد تومان گذشت. 

وی بر لزوم توسعه شرکتهای دانش بنیان  تاکید  کرد و افزود: هم اکنون این توسعه به صورت منحنی توانی در حال رشد است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، آینده شرکت های دانش بنیان را خوب اعلام کرد و گفت: دولت برای کمک به رشد و توسعه شرکتها، موسسات دانش بنیان و فناورانه حمایت خوبی دارد.

کد خبر: ۴۴٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha