۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
تعرفه جدید سردخانه های نگهداری کالا در هرمزگان اعلام شد
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان:

تعرفه جدید سردخانه های نگهداری کالا در هرمزگان اعلام شد

بندرعباس- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از نرخ تعرفه جدید نگهداری کالا در سردخانه های این استان خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعرفه اعلامی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور به تمامی استان های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی گفت: تعرفه مصوب کشوری بر اساس بازدیدهای میدانی، نظرات کارشناسی و بررسی هزینه ها از سوی بازرسان و کارشناسان سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور تعیین می شود.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان تعرفه جدید نگهداری کالا در سردخانه های این استان در سال جاری بر اساس خدمات سردخانه ای، پنیر و کره 11 هزار و ۷۱ ریال؛ گوشت لاشه، ماهی فله و مرغ کارتن ۱۲ هزار و ۸۷۲  ریال، گوشت کارتنی و ماهی کارتنی۱۲ هزار و ۱۵۹ ریال مصوب شده است.

پیروی منش همچنین نرخ نگهداری  خرما، رب و کالاهای مشابه ۱۳ هزار و ۶۳۸ ریال؛ کیوی، انار، مرکبات، انگور ، سیب درختی و کالاهای مشابه( در جعبه پلاستیکی و باکس پالت، طبقه فلزی و با رعایت تمامی‌استانداردهای لازم ) ۲۰ هزار و ۲۵۳ ریال؛ کیوی، انار، مرکبات، انگور و سیب درختی( در جعبه پلاستیکی بدون باکس پالت فلزی) ۱۷ هزار و ۲۱۶ ریال؛ سیب درختی در جعبه و یا باکس ۱۴ هزار و ۳۵۳ ریال؛ موز و ۲۲ هزار و ۱۴۳ ریال؛ تخم مرغ ۱۸ هزار و ۴۵۲ ریال؛ سیب زمینی و پیاز ۱۲ هزار و ۵۵۰ ریال؛ بستنی و شیرینی های تر ۲۲ هزار و ۱۴۳برای سال ۹۹ تعیین شده است.

کد خبر: ۴۴٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha