۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
ایران آرزوهای سیاسی امریکا را در منطقه متوقف کرده است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایران آرزوهای سیاسی امریکا را در منطقه متوقف کرده است

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران آرزوهای سیاسی آمریکا را در خاورمیانه متوقف کرده است و این کشور خسته ناتوان در حال عقب نشینی از مواضع خود در این منطقه است.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار حسین سلامی روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی افزود: قدرت‌های بزرگ در آستانه فروپاشی خطرناک می‌شوند و این مسئله با آغاز فروپاشی قدرت آمریکا به نقطه اوج زیبایی رسیده است.

وی اظهارداشت: ما در برابر تحریم بزرگ اقتصادی قدرت های بزرگ از جمله آمریکا قرار گرفته ایم اما در برابر فشار این کشور هیچ وقت کم نیاورده ایم و ملت ایران به برکت رهبری مقام معظم انقلاب قد برافراشته و در این راستا مردم تاکنون سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: مردم ایران دارای عزت و هویت بزرگی هستند و استقلال خود را با هیچ چیزی در دنیا عوض نمی کنند.

سردار سلامی گفت: امروز دشمن به سفره‌ خانه‌های ما حمله کرده است اما مردم ما همچنان در برابر این اقدامات دشمن محکم و استوار ایستاده اند و هرگز خواسته دشمن را عملی نخواهند کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران یادآورشد: ملت ایران ۴۰ سال است برابر قدرت‌های بزرگ استوار ایستاده است و پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف از بزرگ‌ترین نعمت‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

سردار سلامی اظهارداشت: جنگ اقتصادی بر علیه ملت ایران امروز یک واقعیت انکار ناپذیر است اما دشمن و قدرت‌های بزرگ نیز هم اکنون در جهان مشکلات زیادی دارند.

وی گفت: نقش رهبری در انقلاب اسلامی و اتحاد مردم ضامن سعادت ماست و همه نهادهای حاکم و به خصوص مجلس شورای اسلامی که عصاره مردم و طعم انقلاب می‌دهد باید در این شرایط تلاش بیشتری داشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شرایط از حیث اقتصادی جنگی تلقی می شود، گفت: از نظر اقتصادی در شرایط جنگی قرار داریم اما ما راه را بر دشمن بسته ایم و ۴۰ سال است که با دشمن در زمینه‌های مختلف مبارزه می کنیم و حتی در بسیاری از مواضع دشمن را شکست داده‌ایم.

سردار سلامی یادآور شد: جنگ منتفی است اما دشمن با عملیات روانی و اقتصادی برای ما میدان جنگی به وجود آورده است و باید با اتحاد و شبانه ‌روز برای شکست دشمن در تمام زمینه ها تلاش کنیم.

کد خبر: ۴۴٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha