۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
«وامید» در شهریور ماه به سود رسید

«وامید» در شهریور ماه به سود رسید

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۸۹ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۸ هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۲۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به ۷۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز با افزایش ۱۳۰ هزار و ۶۵۱ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۷۰۷ هزار و ۴۷۸ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال محاسبه شد.

وامید تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴ هزار و ۷۶۶ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال به مبلغ ۴ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۸۹ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵ هزار و ۹۰۱ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۴۴٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha