۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت می‌شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین:

۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت می‌شود

قزوین- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین گفت: امسال ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی فرخی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان های کشور به دنبال رفع محرومیت است که با شرایط اقتصادی موجود در جامعه تسهیل در شرایط کسب و کار و اشتغال به یکی از اولویت‌ها تبدیل شده است.

وی بیان کرد: امروز مناطق روستایی استان قزوین با مشکلات اقتصادی مواجه هستند این در شرایطی است که روستاها در گذشته نه چندان دور محور تولید در کشور بوده اند و امروز با ارائه تسهیلات و حمایت های ایجاد اشتغال روستایی در تلاشیم تا این کارکرد تولید محور را دوباره در محیط روستا احیاء کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز روستاهای منطقه رودبار الموت، طارم و کوهین مستعد ایجاد کسب و کارهای روستایی هستند که به منظور حمایت از فعالین این حوزه توسط تساد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده است.

فرخی بیان کرد: با پیش بینی های انجام شده امسال ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی برای توسعه اشتغال در روستاهای استان قزوین در نظر گرفته شده است که امیدواریم در یک دوره زمانی یک ساله اشتغال و اقتصاد روستایی قزوین را احیاء کند.

وی گفت: تا به امروز بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی و تولید اجرایی و به بانک های عامل استان قزوین معرفی شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: تسهیلات اعطا شده به واجدان شرایط اشتغال روستایی با تنفس شش ماهه و ۴ درصد کارمزد پرداخت می شود و با فعالیت تسهیل گران اقتصادی بدون تشریفات زائد اداری به متقاضیان پرداخت می شود.

فرخی اظهار کرد: با فعالیت شورای اشتغال روستاهای استان قزوین فعالین اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها بدون نیاز به طی فرآیندهای اداری و تشریفات بانکی و بدون ضامن میتوانند تسهیلات مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد خبر: ۴۴٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha