۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
تعلل تامین اجتماعی در بروزرسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی
مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها مطرح کرد

تعلل تامین اجتماعی در بروزرسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی

حصاری، مدیر کل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص ممانعت بروزرسانی لیست بیمه تاکسیرانان توسط سازمان تامین اجتماعی به بیان توضیحاتی پرداخت.

به گزارش بازار، مدیر کل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها درباره لیست اسامی و بیمه رانندگان تاکسی درون شهری گفت: طبق قوانین بودجه سنواتی، بخشی از سهم بیمه رانندگان توسط دولت بعنوان یارانه پرداخت می‌شود. متاسفانه لیست رانندگان درون شهری از سال ۹۲ تا به امروز تغییراتی نداشته است و آمار رانندگان به روز نشده است.

وی افزود: طی مکاتبات و جلسات متعدد با سازمان تامین اجتماعی، این سازمان مسئولیت پوشش رانندگان بیشتر را قبول نکرده است. در این راستا درخواست کرده ایم تا با مشخص شدن رانندگان واقعی، این بودجه تنها به این قشر تعلق گیرد. پس از پیگیری های مکرر با حضور دکتر سالاری، طی انعقاد تفاهم‌نامه ای در اواخر سال گذشته موفق به دریافت لیست اسامی رانندگان سازمان تامین اجتماعی شدیم که طی بررسی های صورت گرفته، حدود ۵۰ درصد از این اسامی در بانک اطلاعاتی ما موجود نبوده و نیازمند اصلاح است.

حصاری با اشاره به اینکه بانک های اطلاعاتی مبنای پرداخت سوخت به رانندگان است؛ اظهار داشت: بر این مبنا مطمئن هستیم که ۵۰ درصد از اسامی موجود سازمان تامین اجتماعی راننده نیستند. طی چند ماه گذشته حدود ۸ هزار راننده جدید برای بیمه به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند؛ اما متاسفانه سازمان تامین اجتماعی با عدم همکاری؛ روند بیمه شدن رانندگان را متوقف کرده و علاوه بر آن اسامی تعدادی از این رانندگان را حذف کرده است.

وی افزود: فهرست ما در حال حاضر کامل است اگر سازمان تامین اجتماعی در همین تعداد سقف به ما اجازه اصلاح بدهد رانندگان واقعی ما تحت پوشش این بیمه قرار خواهند گرفت. اما سازمان تامین اجتماعی از ارسال مجوز برای پوشش افراد جدید ممانعت می‌کند. این سازمان هیچگاه به صورت مستقیم با ما مخالفت نکرده و تنها به هنگام عمل، رفتار متفاوتی نشان می‌دهد.

مدیر کل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار داشت: این سازمان در روزهای ابتدایی تصور می‌کرد که لیست تهیه شده توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ناقص است و ممکن است اشتباهاتی در آن رخ داده باشد. ما از آمارهای خود مطمئن هستیم اما اگر شخصی به ناحق از لیست حذف شده باشد، می‌تواند برای اصلاح آن با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ارتباط برقرار کند. ما به همراه سازمان تاکسیرانی بارها آمادگی خود را اعلام کرده ایم و علت تعلل همکاران سازمان تامین اجتماعی را نمی‌دانیم.

کد خبر: ۴۴٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha