۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
۲ نیروگاه جدید همزمان با دهه فجر در مازندران وارد مدار می‌شوند
مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان:

۲ نیروگاه جدید همزمان با دهه فجر در مازندران وارد مدار می‌شوند

ساری - مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با بیان اینکه دو نیروگاه برق با سرمایه گذاری ۴۱۰ میلیارد تومانی در دهه فجر وارد مدار تولید می‌شوند، گفت: این نیروگاه‌ها ۵۸ مگاوات برق تولید خواهند کرد.

حسین افضلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۳۰ پروژه برقی دهه فجر در استان مازندران افتتاح می شود، گفت: از این تعداد دو پروژه نیروگاهی است که توسط بخش خصوصی داخلی و خارجی در استان وارد مدار تولید می شود.

وی هزینه ایجاد دو واحد نیروگاهی را بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در حال حاضر پنج نیروگاه در مازندران وجود دارد و دو نیروگاه جدید ۵۸ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه می کنند.

افضلی با عنوان اینکه در سال جاری و همزمان با هفته دولت، سه نیروگاه نیز وارد مدار شده بود، ظرفیت آن را ۱۹ مگاوات برشمرد و گفت: برای ایجاد نیروگاه ها شاهد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان، اعتبار صرف شده برای طرح های بخش خصوصی در حوزه نیروگاهی را بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۳ پروژه انتقال و توزیع برق نیز در دهه فجر افتتاح می شود که اعتبار آن بیش از سه هزار میلیارد ریال است.

کد خبر: ۴٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha