۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
نصب ۳۰۹ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه‌های زنجان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

نصب ۳۰۹ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه‌های زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: ۳۰۹ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه‌ها در استان نصب شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب منطقه‌ای زنجان، اسماعیل افشاری گفت: سدهای در دست بهره برداری شرکت ،سه سد تهم،گلابر و کینه ورس می باشد و در حال حاضر احداث چهار سد بزرگ مشمپا،مراش، بلوبین و تالوار نیز در دستور کار شرکت قرار دارد که این سدها ضمن تامین آب شرب شهرها و روستاهای مسیر، امکان تأمین بخشی از نیاز آبی صنایع مستقر در منطقه و کنترل سیلاب های رودخانه های محلی را فراهم خواهند ساخت.

وی با اشاره به پویش الف – ب - ایران ،ساخت و سازها و سازو کارها ، اظهار داشت: سد تالوار در راستای اهداف وزارت نیرو  و در قالب این پویش در بهمن ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان به چاه‌های موجود در استان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ از ۳۵۰حلقه چاه فاقد پـروانه تعداد ۱۸۰ حلقـه پـر ومسدود شده است.

افشاری با بیان اینکه درسال ۹۸ نصب ۱۵۰ دستگاه کنتور حجمی و هوشمند بر روی چاه ها پیش بینی شده بود، تاکید کرد: این شرکت توانست ۳۰۹ دستگاه کنتور بر روی چاه‌ها نصب کند که این بیش از برنامه پیش بینی شده در سال ۹۸ است.

وی طول رودخانه های زنجان یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: مطالعات صورت گرفته برای تعیین حد حریم و بستر و پهنه بندی سیل تاکنون ۸۱۰ کیلومتر بوده و محدوده ساماندهی این رودخانه ها نیز تاکنون ۴۲ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان افزود: از آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی نیز تا به امروز حدود ۳۲۱ میلیون متر مکعب آب در آبخوان‌های استان ذخیره شده است.

کد خبر: ۴۴٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha