۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
تصویب کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد

تصویب کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی

بابایی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از تصویب کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی، در بیان دستورکار نشست امروز (یکشنبه ۶مهرماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی که از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این طرح برای بررسی جزییات آن به کمیته تخصصی بررسی صندوق‌های بیمه‌ای ارجاع داده شد تا بعد از ۲ هفته آینده، نتیجه بررسی‌ها در صحن مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: اهداف گزینه پیشنهادی برای اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و یک تشکیک مساعی صورت گرفت و در نتیجه قرار شد برای رفع ابهامات موجود تا روز سه‌شنبه برنامه‌ها و اهدافی که وی مطرح کرده است بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و بر مبنای امانتداری که نمایندگان در پی سوگندی که یاد کرده‌اند بر آن تاکید دارند، تصمیم صحیحی در جهت انتخاب وزیر مناسب برای اداره این وزارتخانه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نمایندگانی از صندوق بازنشستگی و سایر صندوق‌های بیمه‌ای، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی  حضور داشتند.

کد خبر: ۴۴٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha