۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
۲۳۷۰ طرح در استان زنجان اجرا می‌شود
استاندار زنجان:

۲۳۷۰ طرح در استان زنجان اجرا می‌شود

زنجان - استاندار زنجان گفت: طی یک سال گذشته دو هزار و ۳۷۳ طرح در استان تعریف شده و برای اجرای این طرح‌ها ۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی در جمع مردم ایجرود با بیان اینکه ایجرود از شهرستان های کم برخوردار زنجان است، گفت: این شهرستان از نظر صنعتی توسعه خوبی نداشته است.

وی اظهار کرد: ایجرود جزو ۳۱ شهرستان کم برخوردار در سطح کشور است و باید مسئولان استانی برای توسعه همه جانبه آن تلاش کنند.

استاندار زنجان گفت: باید مسئولان اجرایی در تعریف نقشه عملیاتی و روند توسعه این شهرستان جهاد گونه تلاش کنند.

حقیقی از آماده شدن نقشه راه عملیاتی توسعه ایجرود خبر داد و گفت: برای اجرای طرح توسعه شهرستان در تخصیص اعتبار نگاه ویژه ای شده و در اجرای طرح توسعه نیز باید مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه طی سال آینده در این شهرستان سرعت توسعه به دلیل نقشه راه بیشتر خواهد بود، افزود: در این شهرستان اشتغال هم افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر یک هزار و ۷۵۱ طرح با اعتبار هفت هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان در زنجان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، افزود: با بهره برداری این طرح‌های عمرانی و اقتصادی برای جوانان زیادی اشتغال ایجاد خواهد شد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: طی یک سال گذشته دو هزار و ۳۷۳ طرح در استان تعریف شده و برای اجرای آن‌ها ۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

کد خبر: ۴٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha