۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
ماموریت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافت/ تامین گاز پایدار
مشاور ارشد وزیر نفت:

ماموریت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافت/ تامین گاز پایدار

بوشهر - مشاور ارشد وزیر نفت با اشاره به افزایش ماموریت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تامین گاز پایدار با تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیدین ختلان پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از فازهای پارس جنوبی در عسلویه اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد عملکرد خوب مجتمع گازی پارس جنوبی در تامین گاز مورد نیاز کشور هستیم.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مجتمع گازی پارس جنوبی در تامین نیازهای صنایع مرتبط بیان کرد: همراهی و همکاری خوبی را بین مجتمع گازی و سطوح پائین‌دستی و بالادستی شاهد هستیم.

مشاور ارشد وزیر نفت با تقدیر از خدمات نیروهای شاغل در پارس جنوبی تصریح کرد: با توجه به لزوم مدیریت عملیات و بهره‌برداری در منطقه پارس جنوبی، فعالیت‌های مجتمع گاز توسعه یافته است.

وی خواستار استفاده مناسب از ظرفیت و توان نیروهای شاغل در مجتمع گازی پارس جنوبی شد و افزود: باید از جوانان به خوبی استفاده شود چراکه این افراد آینده‌سازی صنعت نفت و گاز و پتروشیمی هستند.

هادی هاشم زاده فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با اشاره به اجرای سیاست‌های وزارت نفت و شرکت ملی گاز در این منطقه اظهار داشت: تلاش داریم با حفظ رویکرد یکپارچی ماموریت‌های محوله را انجام دهیم.

کد خبر: ۴۳٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha