۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
۱۱ پروژه به همت بنیاد برکت در ۲ شهرستان کم برخوردار زنجان اجرا می شود
استاندار زنجان:

۱۱ پروژه به همت بنیاد برکت در ۲ شهرستان کم برخوردار زنجان اجرا می شود

زنجان- استاندار زنجان گفت: به همت بنیاد برکت در دو شهرستان کم برخوردار در شهرستان ایجرود و منطقه افشار شهرستان خدابنده ۱۱ پروژه با مقیاس کوچک اجرا می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در آیین بهره برداری از ۱۱ مدرسه بنیاد برکت استان در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،به مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های عمرانی و زیر بنایی استان اشاره کرد و گفت: به همت بنیاد برکت در دو شهرستان کم برخوردار در شهرستان ایجرود و منطقه افشار شهرستان خدابنده پروژه‌های با مقیاس کوچک اجرا می شود. 

وی اظهار کرد: اجرای این پروژه ها آغاز شده و تعدادی هم به زودی آغاز می شود و تحقق این امر مهم باعث توسعه این مناطق و ایجاد اشتغال می شود. 

استاندار زنجان، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام دراین سال‌ها ثابت کرده  که پای کار است و خدمات خوبی در بخش های مختلف ارائه می دهد. 

حقیقی تاکید کرد: خدمات ستاد اجرایی فرمان امام به تمام اقشار مختلف جامعه مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی است. 

در ادامه رئیس دفتر مقام معظم رهبری، به انعقاد قرارداد ساخت هزار و ۹۰۰ مدرسه در نقاط مختلف کشور با ینیاد برکت اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و ۲۵۰ باب از این تعهد به بهره برداری رسیده است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی تصریح کرد: تا پایان سال هم ۱۰۰ مدرسه دیگر  از محل همین قرار داد درنقاط مختلف کشور به بهره برداری خواهد رسید. 

وی به اجرای هفت هزار و ۶۶ طرح در کشور توسط ستاد اجرایی بنیاد برکت اشاره کرد و گفت: از این تعداد طرح ۳۶۶  در حوزه طرح های اقتصادی، ۲۵۰ طرح اجتماعی محور، ۷۲ طرح زیر بنایی بوده و ۳۵ مدرسه می باشد. 

کد خبر: ۴۳٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha