۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
۲۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان:

۲۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در زنجان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

زنجان- سرائی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: در مجموع تاپایان سال جاری، ۲۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تمام نقاط زنجان تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه زنجان ۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد، اظهار داشت: ۶۰ درصد از این روستاها به شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشته و از اینترنت پر سرعت استفاده می کنند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: بیش از دوم سوم روستاهای استان از امکانات فناوری و ارتباطات استفاده می کنند.

سرائی با بیان اینکه در سه فاز روستاهای زنجان به شبکه اینترنت متصل می شوند، تاکید کرد: فاز اول در پایان آبان ماه ۴۴ سایت، پایان بهمن ماه ۵۵سایت و مابقی روستاها هم تاپایان سال ۹۹ به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل می شوند.

وی ابراز داشت: با اتصال سراسری به شبکه ملی اطلاعات شاهد توسعه خدمات الکترونیکی بوده و دسترسی به اینترنت تسهیل می شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: در مجموع تاپایان سال جاری ۲۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت بهره مند می‌شوند.

کد خبر: ۴۳٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha