۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
صدور ۲۰۸ جواز کسب جدید در کاشان در ۶ ماهه نخست سال ۹۹
معاون فرماندار کاشان خبر داد

صدور ۲۰۸ جواز کسب جدید در کاشان در ۶ ماهه نخست سال ۹۹

کاشان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان از صدور ۲۰۸ جواز کسب جدید در کاشان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

مسعود خاندایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم گسترش کسب و کارهای کوچک اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال ۲۰۸ جواز کسب جدید برای متقاضیان در کاشان صادر و برای ۲۵۰ نفر اشتغالزایی شد.

وی با بیان اینکه دولت از کسب و کارهای کوچک حمایت کامل می کند، ابراز داشت: با وجود تمام سختی ها و مشکلات اقتصادی این مهم را ادامه خواهیم داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان با اشاره به اینکه توسعه فروشگاه های زنجیره ای سبب صرفه جویی در زمان و رفاه بیشتر آنان است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال در زمینه ایجاد و توسعه فروشگاه های بزرگ در کاشان سرمایه گذاری شده است.

وی همچنین ضمن اشاره به بازار رقابتی میوه و تره بار کاشان بیان داشت: قیمت میوه نسبت به دیگر شهرها در کاشان گرانتر است که باید بازرسی ها در این حوزه افزایش یابد.

خاندایی با بیان اینکه خرده فروش تا سقف ۳۵ درصد میدان میوه و تره بار می تواند افزایش قیمت داشته باشد، یادآور شد: متاسفانه در برخی از موارد تا دو یا حتی سه برابر برخی از میوه ها را شاهد هستیم که به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه میدان میوه و تره بار کاشان پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان شمال استان اصفهان است، افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات در این حوزه به سختی می تواند جوابگوی نیازها باشد قرار بر این شد که غرفه ها افزایش یا تعداد غرفه ها افزایش یابد.

کد خبر: ۴۳٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha