۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
زنجان در بخش تجارت بین الملل پیشرو بوده است
رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان:

زنجان در بخش تجارت بین الملل پیشرو بوده است

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان با اشاره به اینکه استان در سنوات گذشته در بخش تجارت بین الملل پیشرو بوده است، گفت: حتی نخستین نمایشگاه زنجان در شهر زهران عربستان برگزار شد.

 مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه زنجان در سنوات گذشته در بخش تجارت بین الملل پیشرو بوده است، گفت: حتی نخستین نمایشگاه استان در شهر زهران عربستان به همت اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر نیز نقشه راه تجارت خارجه زنجان با کار کارشناسی شده آماده شده است که کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل می‌تواند در عملیاتی کردن آن کمک حال ما باشد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: استان ارتباط خوبی با کشورهای عضو اکو داشته است و حتی در بخش acd نیز پیش قدم بوده و به عنوان میزبان مطرح بوده که با توجه به همه موضوعات و سابقه خود در حوزه بین الملل می توان کارهای زیادی را با کمک اتاق بازرگانی بین الملل در زنجان انجام داد.

رنگ رونا تاکید کرد: زنجان ظرفیت بسیار مهم و منحصر به فردی در کشور به نام مدرسه کسب و کار با مجوز منحصر به فرد وزارت علوم دارد و  دانشجویان آن نیز از میان مدیران میانی در حوزه کسب و کار هستند. 

وی بر لزوم مجهز کردن این مرکز به دانش روز تاکید کرد و افزود: از این ظرفیت می‌توان با کمک کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین الملل استفاده و آموزش‌های سفارش شده در این موسسه کسب و کار انجام داد.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان زنجان یادآور شد: از تیرماه سالجاری با باز شدن مرزها شاهد افزایش صادرات به کشور ترکیه خواهیم بود.

کد خبر: ۴۳٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha