۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
۲۴۸ هزارمتر مربع از اراضی ملی کردستان از دست متصرفان خارج شد 
فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی و مسکن راه و شهرسازی کردستان:

۲۴۸ هزارمتر مربع از اراضی ملی کردستان از دست متصرفان خارج شد 

کردستان- فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی و مسکن راه و شهرسازی کردستان از رفع تصرف و خلع ید ۲۴۸ هزار و ۲۷۲ متر مربع از اراضی ملی در سطح استان از دست متصرفین خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، بهروز مهری اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال با تلاش های انجام شده یگان حفاظت ، کارشناسان حقوقی اداره کل و هماهنگی های لازم با مرجع قضایی و نیروهای انتظامی ۲۴۸ هزار و ۲۷۲ متر مربع از اراضی ملی در سطح استان از دست متصرفین خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با اشاره به اینکه این حجم عملیات در قالب ۲۵ ماموریت رفع تصرف فوری و ۱۱ مورد اجرای احکام قضایی بوده است، افزود:  با اجرای ۲۵ ماموریت ۹۰ هزار و ۸۳۰ مترمربع رفع تصرف فوری شده و در اجرای احکام قضایی نیز ۱۵۷ هزار و ۴۴۲ متر مربع از اراضی ملی به حالت اولیه برگشته و تحویل اداره کل راه و شهرسازی شد .

فرمانده یگان حفاظت اراضی ملی و مسکن راه و شهرسازی کردستان با اعلام اینکه ارزش ریالی مجموع اراضی رفع تصرف شده بالغ بر ۸۵۳ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: از شهروندان استان درخواست داریم به محض مشاهده و یا اطلاع از تصرف اراضی ملی مراتب را به سامانه ۱۶۵۶ اطلاع رسانی کرده تا در اسرع وقت یگان حفاظت وارد عمل شده و اقدام قانونی برای رفع تصرف و قلع و قمع متصرفین را انجام دهد.

کد خبر: ۴۳٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha