۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کاهش ۸ درجه‌ای دما در گلستان/ طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
مدیرکل هواشناسی گلستان خبر داد:

کاهش ۸ درجه‌ای دما در گلستان/ طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست

گرگان- داداشی، مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش شش تا هشت درجه‌ای دما در گلستان خبر داد و گفت: بارش‌های رگباری و طغیان رودخانه در سه روز آینده در استان دور از انتظار نیست.

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از عصر امروز (شنبه) سامانه بارشی به استان نفوذ کرده و دمای گلستان بین شش تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه با استقرار این سامانه بارشی، بارش‌های رگباری، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست، افزود: جو ناپایدار تا پایان وقت روز دوشنبه در استان استقرار دارد.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: بارندگی و رعد و برق به ویژه در مناطق کوهستانی، کاهش نسبی دما، پدیده مه و وزش باد نسبتاً شدید موقتی در برخی نقاط از پیامدهای این سامانه بارشی است.

داداشی با بیان اینکه این سامانه در میان دشت، مناطق کوهستانی و کوهپایه ای استان بیشتر استقرار دارد، اضافه کرد: به دلیل بارش های رگباری آبگرفتگی برخی معابر، طغیان ناگهانی برخی رودخانه های مناطق شیبدار، کاهش دید افقی و اختلال در برنامه ریزی عملیات کشاورزی دور از انتظار نیست و به کشاورزان توصیه می‌شود برداشت محصول را به روزهای آینده موکول نکنند.

کد خبر: ۴۳٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha