۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
از ۳۵ بسته سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد
با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛

از ۳۵ بسته سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد

آبادان - در سومین روز از دهه فجر و با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و برخی مسئولان محلی از ۳۵ بسته سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون سرمایه‌گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند در این آئین اظهار کرد: امروز از ۳۵ بسته سرمایه‌گذاری به صورت امکان سنجی و پیش امکان سنجی بر اساس مطالعات بازار رونمایی می‌کنیم.

سید علی موسوی افزود: پس از بررسی و مطالعه طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری و با در نظر گرفتن پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل و نیازهای مختلف منطقه، اقدام به تعریف ۱۰۰ طرح متنوع در زمینه‌های مختلف کردیم که از میان آنها ۳۵ طرح انتخاب و تبدیل به بسته‌های سرمایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها در بخش‌های صنعت، تجارت، خدمات و گردشگری تعریف شده‌اند، اظهار کرد: احداث بازارچه ماهی و میگو مدرن و بدون بو، طرح تولید عطر و ادکلن، طرح تولید ورق و درب چوبی پلاست، طرح تولید کاغذ از کربنات کلسیم، مجتمع چاپ و بسته بندی، احداث پارک آبی روباز و سرپوشیده، طرح تولید شیشه سکوریت، احداث مجتمع چند منظوره، خدمات مسافری و مجتمع تولید فلزات گرانبها، سنگ و جواهرات قیمتی از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

کد خبر: ۴٬۳۶۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha